Wysyłka i zwroty

  1. Właścicielem sklepu internetowego jest firma NASTIK Grzegorz Stokłosa z siedzibą przy w miejscowości Wieszczęta nr 120.
  2. Zamówienia przyjmowane są za pośrednictwem sklepu internetowego działającego pod adresem www.nastik.pl, telefonicznie pod numerem telefonu 601416244 i 33 8100141 oraz faksem pod numerem 33 8100141.
  3. Podstawą realizacji zamówienia jest zalogowanie się w sklepie, prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia oraz zaakceptowanie regulaminu sklepu i informacji o ochronie danych osobowych.
  4. Celem realizacji zamówienia konieczne jest podanie numeru telefonu i adresu Zamawiającego. O przyjęciu zamówienia Zamawiający zostanie poinformowany e-mailem zwrotnym.
  5. Termin realizacji zamówienia określa się do pięciu dni roboczych od daty jego złożenia.
  6. Zamówienia potwierdzonego nie można anulować.
  7. Dostawa towarów odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS lub Poczty Polskiej (klient dokonuje wyboru podczas składania zamówienia).
  8. Podczas składania zamówienia system internetowy wylicza koszt transportu. Koszt przesyłki ponosi klient.
  9. Należność za zamówiony towar powiększoną o koszt wysyłki klient wpłaca przy odbiorze lub jako przedpłatę. Przy regulowaniu należności jako „przedpłata” opłatę należy wnieść przed wysyłką zamówionego towaru. Przedpłatę dokonuje się na konto firmy NASTIK Grzegorz Stokłosa. Multibank 21 1140 2017 0000 4402 0496 2306 wpisując w tytule płatności numer zamówienia. Zamówienie zostanie zrealizowane w momencie wpływu należności na konto firmy Nastik Grzegorz Stokłosa.
  10. Faktury VAT wystawiamy po wcześniejszej informacji (w komentarzu zamówienia) i podaniu danych firmy.
  11. Ceny wszystkich towarów zawierają podatek VAT i wyrażone są w PLN.
  12. Oferta ważna jest tylko na terenie Polski.
  13. W przypadku nieodebrania zamówionej przesyłki, klient jest zobowiązany do pokrycia wszystkich kosztów związanych z wysyłką zamówienia.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
  1. Kupujący przy realizacji zamówienia akceptuje regulamin sklepu .
  2. W przypadku wystąpienia ewentualnych nieporozumień przy realizacji zamówienia rozstrzygane one będą w drodze porozumienia stron.
  3. Reklamacja zakupionego towaru rozstrzygana jest tylko za okazaniem dowodu zakupu.
  4. Przy odbiorze przesyłki Klient zobowiązany jest do sprawdzenia, czy przesyłka nie nosi zewnętrznych uszkodzeń. Jeżeli takie uszkodzenia występują Klient ma obowiązek w obecności Kuriera sprawdzić zawartość paczki i w razie zniszczonego towaru spisać protokół szkody. Protokół taki jest podstawą do reklamacji, w innych przypadkach firma NASTIK nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzony towar.
  5. Zwrot towaru: Klient ma prawo w ciągu 10 dni od dostawy zwrócić towar nieużywany w oryginalnym niezniszczonym opakowaniu ponosząc wszystkie koszty przesyłki.
  6. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem, oraz w przypadku braku porozumienia, obowiązują przepisy Kodeksu Cywilnego.
  7. Właściciel zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu bez podania przyczyn i bez wcześniejszych uprzedzeń. Ewentualne zmiany będą publikowane na bieżąco na stronie internetowej sklepu. Po zmianie każdy Użytkownik ma obowiązek zapoznania się z nowym regulaminem. O braku akceptacji wprowadzonych zmian sklep powinien zostać powiadomiony przez użytkownika w celu usunięcia jego konta.
  8. Właściciel zastrzega sobie prawo ewentualnych zmian cen towarów, w takim przypadku Kupujący jest informowany o tym, w momencie potwierdzenia zamówienia.