Regulamin sklepu

Właścicielem sklepu internetowego jest Grzegorz Stokłosa, prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą pod firmą NASTIK Grzegorz Stokłosa z siedzibą w miejscowości Wieszczęta nr 120, 43-386 Wieszczęta podlegającą wpisowi do Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, pod numerem NIP 633-155-08-84, REGON 240225517, nr ewid. BDO 000003135.

Zamówienia i przyjmowane są za pośrednictwem sklepu internetowego działającego pod adresem www.nastik.pl, e-mailem pod adresem: nastik@nastik.pl, telefonicznie pod numerem telefonu 601416244.

Sprzedaż i obsługa klienta prowadzona jest również bezpośrednio pod adresem:

NASTIK Grzegorz Stokłosa

Wieszczęta 120

43-386 Wieszczęta

 

ZASADY OGÓLNE

  1. Warunkiem złożenia zamówienia w sklepie Nastik przez Klienta jest zapoznanie się z niniejszym regulaminem i akceptacja jego postanowień w trakcie realizacji zamówienia.
  2. Sklep Nastik prowadzi sprzedaż detaliczną bezpośrednią w siedzibie firmy jak również za pośrednictwem sieci internet.
  3. Wszystkie produkty oferowane w sklepie Nastik, za wyjątkiem tych które zostały opisane jako uszkodzone, niekompletne, po testach itp., są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych.
  4. Wszystkie produkty oferowane w sklepie Nastik zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
  5. Firma NASTIK Grzegorz Stokłosa dokłada wszelkich starań aby publikowane dane techniczne, osiągi lub właściwości produktów były zgodne ze stanem faktycznym. Mimo to publikowane dane techniczne mogą zawierać uchybienia lub błędy, które jednak nie mogą być podstawą do ewentualnych roszczeń.
  6. Firma NASTIK Grzegorz Stokłosa dokłada wszelkich starań aby kolory produktów prezentowanych na różnego rodzaju formatach graficznych były zgodne z rzeczywistością. NASTIK nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne różnice wynikające z odwzorowania barw na różnych monitorach graficznych.
  7. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, przed podjęciem decyzji o zakupieniu produktu, prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mail’owy z naszą firmą.
  8. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za wykorzystanie zakupionego towaru niezgodnie z jego przeznaczeniem oraz obowiązującymi regulacjami prawnymi.
  9. Firma NASTIK Grzegorz Stokłosama prawo odmówić realizacji zamówienia z ważnych powodów ekonomicznych (niewypłacalność Klienta, istotna zmiana cen u dostawcy, istotne wahania kursów walut). W takim przypadku o zaistniałym fakcie, Klient informowany jest telefonicznie lub za pośrednictwem poczty e-mail.

 

SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ

  1. Zamówienia składane poprzez stronę internetową można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok. Zamówienia składane drogą telefoniczną lub mailową przyjmowane są wyłącznie w godzinach od 9:00 do 16:00 w dniach od poniedziałku do piątku. Sklep internetowy może być niedostępny podczas okresowej konserwacji oraz w razie jego awarii.
  2. Podstawą realizacji zamówienia jest zalogowanie się w sklepie, prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia oraz zaakceptowanie regulaminu sklepu i informacji o ochronie danych osobowych.
  3. Celem realizacji zamówienia konieczne jest podanie numeru telefonu i adresu Klienta.
  4. Klient może skorzystać z opcji zapamiętania jego danych przez system w celu ułatwienia procesu składania kolejnego zamówienia. W tym celu Klient powinien podać login i hasło, niezbędne do uzyskania dostępu do swojego konta. Login Klienta to podany przez niego podczas rejestracji adres e-mail. Hasło jest ciągiem znaków ustalanych przez Klienta. Hasło Klienta nie jest znane Sprzedawcy i Klient ma obowiązek zachowania go w tajemnicy i chronienia przed niepowołanym dostępem osób trzecich.
  5. O przyjęciu zamówienia Klient zostanie poinformowany e-mailem zwrotnym.
  6. W przypadku gdy podane dane nie są kompletne lub ich prawdziwość wzbudza uzasadnione wątpliwości Sprzedawcy, Sprzedawca lub jego przedstawiciel skontaktuje się z Klientem. Jeśli kontakt z Klientem nie będzie możliwy, Sprzedawca ma prawo do anulowania zamówienia.
  7. Czas rozpoczęcia realizacji zamówienia pokrywa się z momentem wpływu wpłaty na rachunek bankowy podany w potwierdzeniu zamówienia lub momentem dokonania zamówienia w przypadku płatności kartą lub wyborem opcji „za pobraniem”.
  8. Jako płatnik VAT, firma NASTIK Grzegorz Stokłosa wystawia na wszystkie sprzedane towary paragony fiskalne (domyślna forma dowodu zakupu załączanego do sprzedawanego towaru) lub faktury VAT (na wyraźne żądanie klienta).
  9. Jeżeli za zamówione produkty ma zostać wystawiona faktura VAT, Klient powinien podać niezbędne, dokładne dane odbiorcy.
  10. Zgodnie z obowiązującymi przepisami, nie będzie możliwości wystawienia faktury VAT na podstawie zafiskalizowanego już paragonu, toteż o ewentualnej chęci otrzymania faktury VAT jako dowodu zakupu Klient jest zobowiązany poinformować Sprzedawcę w chwili składania zamówienia.

 

REALIZACJA ZAMÓWIENIA, PŁATNOŚCI

  1. Termin realizacji zamówienia określa się do pięciu dni roboczych od daty jego złożenia.
  2. Towar wysyłany jest pod adres wskazany w formularzu zamówienia lub podany telefonicznie albo drogą mailową. Sprzedający lub jego przedstawiciel poinformuje Klienta niezwłocznie o nieprawidłowo wypełnionym formularzu zamówienia, który uniemożliwia dokonanie wysyłki lub może ją opóźnić.
  3. Dostawa towarów odbywa się za pośrednictwem firm kurierskich GLS, InPost lub Poczty Polskiej jak również istnieje możliwość odbioru osobistego w siedzibie Sprzedawcy (Klient dokonuje wyboru podczas składania zamówienia).
  4. Podczas składania zamówienia system internetowy wylicza koszt transportu, który uzależniony jest od rodzaju transportu, wagi i specyfiki towaru (np. wymiary opakowania, specjalne warunki transportu itp.) oraz sposobu płatności. Koszt przesyłki ponosi Klient. W przypadku zamówień składanych telefonicznie bądź mailem, Klient otrzymuje informację o kosztach wysyłki drogą telefoniczną lub mailową.
  5. Przy składaniu zamówienia z wyborem transportu za pośrednictwem firmy InPost – klienci proszeni są o wskazanie wybranego paczkomatu, do którego życzą sobie dostarczenia zamówienia. W przypadku nie wybrania żadnego paczkomatu, obsługa sklepu podejmie próbę kontaktu z Klientem celem ustalenia adresu paczkomatu do którego będzie następnie dostarczona przesyłka.
  6. Należność za zamówiony towar powiększoną o koszt wysyłki Klient wpłaca przy odbiorze lub jako przedpłatę. Przy regulowaniu należności jako „przedpłata” opłatę należy wnieść przed wysyłką zamówionego towaru. Przedpłatę dokonuje się na następujący rachunek bankowy:

NASTIK Grzegorz Stokłosa

Multibank 21 1140 2017 0000 4402 0496 2306

wpisując w tytule płatności numer zamówienia. Płatności można dokonać także za pośrednictwem serwisu rozliczeniowego Przelewy24. Zamówienie zostanie zrealizowane w momencie wpływu należności na konto firmy Nastik Grzegorz Stokłosa w systemie Przelewy24 lub na ww. rachunek bankowy.

Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.

  1. Tytuł wykonywanego przelewu powinien zawierać numer zamówienia.
  2. Faktury VAT wystawiane są po wcześniejszej informacji (w komentarzu zamówienia) i podaniu kompletnych danych firmy.
  3. Ceny wszystkich towarów zawierają 23% podatku VAT i wyrażone są w PLN.
  4. Oferta ważna jest tylko na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

 

KOSZTY WYSYŁKI

  1. Dostawy realizowane są na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej za pośrednictwem firm kurierskich GLS, InPost oraz Poczty Polskiej (wybór podmiotu świadczącego usługę transportu należy do kupującego).
  2. Inny sposób odbioru, wraz z odbiorem osobistym, jest możliwy po uzgodnieniu z pracownikiem firmy NASTIK. Dla klientów indywidualnych przy zamówieniach powyżej 550,00 zł oferujemy zakup bez naliczania kosztów wysyłki.
  3. Ceny poszczególnych wysyłek wynoszą:
  • Kurier GLS (0-30kg): 25,00 zł
  • Kurier GLS (0-30kg) przesyłka pobraniowa: 29,00 zł
  • InPost Paczkomaty 24/7: 14,00 zł (za pobraniem dopłata 3 zł)
  • InPost Kurier Standard (1-5kg): 17,00 zł (za pobraniem dopłata 3 zł)
  • InPost Kurier Standard (6-10kg): 19,00 zł (za pobraniem dopłata 3 zł)
  • InPost Kurier Standard (11-30kg): 25,00 zł (za pobraniem dopłata 3 zł)
  • Poczta Polska przesyłka polecona priorytetowa 11,00 zł, paczka pocztowa 16,00 zł, przesyłka Kurier48 19,00 zł, przesyłka pobraniowa 19,90 zł
  1. Wyżej wymienione opłaty obowiązują dla przesyłek mieszczących się w ramach określonych przez wskazanych przewoźników wymiarów i ciężaru przesyłek.
  2. Dla przesyłek krajowych realizowanych przez firmę GLS: najdłuższy bok + obwód przesyłki maksymalnie może wynieść 300 cm, maksymalna masa 1 przesyłki to 30 kg brutto. Firma GLS dopuszcza możliwość transportu przesyłek większych lub cięższych niż określone limitami – wówczas obsługa sklepu skontaktuje się z Klientem w celu przeprowadzenia indywidualnej wyceny transportu.
  3. Dla przesyłek krajowych realizowanych przez firmę InPost w ramach usługi przesyłek paczkomatowych, wymiary i masa przesyłek są zdefiniowane jako maksymalnie (Gabaryt C): 41 x 38 x 64 cm / max. 25 kg. Firma InPost nie dopuszcza możliwości transportu przesyłek większych lub cięższych niż te określone limitami, toteż w przypadku gdy zamawiany w sklepie produkt nie zmieści się w ramach limitów, a zostanie wybrana forma transportu „InPost” – obsługa sklepu skontaktuje się z Klientem w celu zmiany metody dostarczenia przesyłki i ustalenia nowych kosztów transportu.
  4. Koszty przesyłki paczek których adresat znajduje się poza granicami Polski, każdorazowo zostaną ustalone indywidualnie z Klientem.
  5. W przypadku zaistnienia możliwości uszkodzenia przesyłki w czasie transportu (wynikającej np. z zamówienia w jednym transporcie towarów bardzo delikatnych razem z ciężkimi i mogących powodować uszkodzenia, pomimo bardzo wysokiej ochrony zapewnionej przez opakowanie), po uprzedniej konsultacji z Klientem, sklep NASTIK dopuszcza możliwość rozbicia jednego zamówienia na dwie lub więcej części (przesyłek). Wynikające z tego powstałe dodatkowo koszty transportu winny zostać opłacone przez Klienta.

 

ODBIÓR TOWARU

  1. Dostawy realizowane są na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  2. Wszystkie przesyłki dostarczane za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS oraz InPost są ubezpieczone od szkód powstałych w czasie transportu.
  3. Przy odbiorze przesyłki Klient powinien sprawdzić, czy przesyłka nie nosi zewnętrznych uszkodzeń. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy plomby (taśmy) są zerwane zalecana jest odmowa przyjęcia przesyłki i w obecności kuriera lub pracownika Poczty Polskiej sporządzenie protokołu szkody oraz skontaktowanie się jak najszybciej ze Sprzedającym w celu wyjaśnienia sprawy.
  4. W przypadku gdy przesyłkę dostarcza kurier GLS: Warunkiem koniecznym do wszczęcia procesu reklamacyjnego (i egzekucji odszkodowania za uszkodzenia wyrządzone w transporcie) jest spisanie protokołu uszkodzenia w dniu dostarczenia przesyłki (data i czas na protokole szkody powinny być zgodne z faktycznym czasem odbioru przesyłki). W przypadku braku możliwości sporządzenia protokołu z kurierem w chwili dostawy przesyłki, należy skontaktować się z najbliższym oddziałem GLS i poinformować o zdarzeniu. Adresy oddziałów GLS dostępne są na stronie https://gls-group.eu/PL/pl/oddzialy-punkty-parcelshop.
  5. W przypadku odbierania przesyłki w paczkomacie InPost – należy wypełnić formularz „Mam zastrzeżenia do paczki” na ekranie paczkomatu i postępować następnie zgodnie z wyświetlanymi instrukcjami. Jeśli towar w imieniu zamawiającego odbiera wskazana przez niego osoba trzecia, Zamawiający powinien poinformować ją o warunkach odbioru przesyłki.

 

ODSTĄPIENIE OD UMOWY SPRZEDAŻY

  1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny składając stosowne oświadczenie na piśmie (w dowolny sposób, również poprzez e-mail, w terminie 14 dni licząc od dnia wydania rzeczy, a gdy umowa dotyczy świadczenia usługi – od dnia jej zawarcia. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem (podstawa prawna: Ustawa o ochronie praw konsumenta z dnia 30 maja 2014r.).
  2. Wskazane w powyższym punkcie prawo dotyczy sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się wyłącznie do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
  3. W razie odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni. Jeżeli konsument dokonał jakichkolwiek przedpłat, należą się od nich odsetki ustawowe od daty dokonania przedpłaty.
  4. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadkach:
    • dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania;
    • świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą;
    • świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu;
  1. W przypadku skorzystania z prawa odstąpienia od umowy konsument powinien wskazać sposób w jaki ma zostać zwrócona cena rzeczy, w szczególności wskazać numer konta, na który Sprzedawca ma zwrócić zapłatę. Powyższe informacje mogą być zawarte w samym oświadczeniu o odstąpieniu od umowy, a oświadczenie może być wysłane w przesyłce zwrotnej wraz ze zwracanym towarem.
  2. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy powinno zawierać: imię i nazwisko klienta, adres zamieszkania, numer zamówienia oraz numer rachunku bankowego na który sklep ma zwrócić zapłatę.

Formularz odstąpienia od umowy pobierz TUTAJ.

 

GWARANCJA

  1. Każdy produkt zakupiony w Nastik jest objęty gwarancją.
  2. Okres gwarancji wynosi 12 miesięcy, licząc do daty zakupu produktu, o ile na produkcie nie oznaczono inaczej.
  3. Wiele produktów w ofercie Nastik posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Dokładne adresy punktów serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do tych produktów oraz na stronach internetowych producentów lub dystrybutorów. Kupujący może także przeprowadzić dla tych produktów procedurę reklamacyjną z tytułu gwarancji za pośrednictwem sklepu Nastik.
  4. W przypadku gdy gwarancji udziela Nastik produkt należy odesłać na koszt firmy Nastik na adres sklepu Nastik.
  5. Czas realizacji naprawy gwarancyjnej wynosi 14 dni roboczych licząc od daty dostarczenia produktu do siedziby firmy Nastik. W przypadku konieczności przeprowadzenia naprawy u producenta zagranicznego, czas realizacji może być przedłużony o 30 dni.
  6. Gwarancja obejmuje jedynie wady ukryte – powstałe z winy producenta.
  7. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń wynikających z:
  8. a) naturalnego zużywania się produktu
  9. b) niewłaściwego użytkowania produktu
  10. c) uszkodzeń mechanicznych, termicznych, chemicznych oraz wszystkich innych spowodowanych działaniem sił zewnętrznych
  11. d) działań niezgodnych z instrukcją eksploatacji produktu
  12. e) niewłaściwego przechowywania i konserwacji produktu.
  13. Jakiekolwiek przeróbki, naprawy i zmiany dokonane przez użytkownika w okresie gwarancyjnym, automatycznie powodują utratę gwarancji.
  14. W przypadku niezakwalifikowania produktu do naprawy gwarancyjnej lub utraty gwarancji firma Nastik może, po uprzednim uzgodnieniu z Klientem i akceptacji ze strony Klienta, dokonać naprawy lub zlecić podmiotom zewnętrznym naprawę produktu w ramach płatnej usługi serwisowej.
  15. Naprawiony bądź wymieniony na sprawny produkt jest wysyłany do klienta na koszt sklepu Nastik.

 

SPOSÓB REKLAMACJI

  1. Sprzedawca odpowiada wobec konsumenta, jeżeli towar konsumpcyjny w chwili jego wydania jest niezgodny z umową. Sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową jedynie w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania tego towaru kupującemu; termin ten biegnie na nowo w razie wymiany towaru. Jeżeli przedmiotem sprzedaży jest rzecz używana, termin wynosi jeden rok.
  2. Konsument traci uprawnienia wskazane w punkcie 3, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową nie zawiadomi o tym sprzedawcy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie zawiadomienia przed jego upływem.
  3. Jeżeli towar konsumpcyjny jest niezgodny z umową, konsument może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Nieodpłatność naprawy i wymiany oznacza, że sprzedawca ma również obowiązek zwrotu kosztów poniesionych przez konsumenta, w szczególności kosztów demontażu, dostarczenia, robocizny, materiałów oraz ponownego zamontowania i uruchomienia.
  4. Jeżeli konsument, z powodu nadmiernych kosztów naprawy lub wymiany lub gdy naprawa lub wymiana są niemożliwe, nie może żądać naprawy ani wymiany albo jeżeli sprzedawca nie zdoła uczynić zadość takiemu żądaniu w odpowiednim czasie lub gdy naprawa albo wymiana narażałaby konsumenta na znaczne niedogodności, ma on prawo domagać się stosownego obniżenia ceny albo odstąpić od umowy; od umowy nie może odstąpić, gdy niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową jest nieistotna. Przy określaniu odpowiedniego czasu naprawy lub wymiany uwzględnia się rodzaj towaru i cel jego nabycia.
  5. W każdym przypadku do reklamowanego towaru należy załączyć dowód zakupu (lub kopię).
  6. W przypadku nieuznania reklamacji, po uzgodnieniu z Klientem, przyczyna reklamacji może zostać usunięta w ramach płatnej usługi serwisowej.

 

POLITYKA PRYWATNOŚCI ORAZ OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

  1. Administratorem baz danych osobowych przekazywanych przez klientów sklepu internetowego w związku z zakupami jest firma Nastik.
  2. Klient akceptujący niniejszy regulamin, wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Nastik.
  3. Dane osobowe Klienta wykorzystywane są w celu realizacji umów sprzedaży, w zawiązku z tym mogą być przekazywane podmiotom odpowiedzialnym za dostawę zakupionych towarów do Klienta oraz, w przypadku zakupów na raty, instytucjom kredytującym zakup. Klienci mają prawo dostępu do treści swoich danych oraz do ich poprawiania. Dane są przekazywane dobrowolnie.
  4. Dane Klienta po wyrażeniu dodatkowej zgody przez Klienta mogą być wykorzystane do informowania Klienta o produktach i promocjach Sprzedawcy. Klient, podczas rejestracji w sklepie Nastik, wyraża zgodę lub nie wyraża zgody na wykorzystanie jego danych osobowych do informowania o produktach bądź promocjach. Klient może w każdym momencie zmienić ustawienia swojego konta a tym samym wydać zgodę lub usunąć zgodę na wykorzystanie jego danych osobowych do informowania o produktach bądź promocjach.
  5. Na podstawie ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych, Nastik gwarantuje, iż dane Klientów nie będą ujawnione osobom nieupoważnionym.

 

POLITYKA PRYWATNOŚCI – PLIKI „COOKIES”

  1. Wykorzystujemy cookies, czyli niewielką informację zapisywaną przez nasz serwer na Twoim komputerze, w celu dostosowania naszej witryny do Twoich potrzeb. Oznacza to, że będzie je pamiętał Twój komputer, ale udostępni je jedynie Nam. Właściciele innych witryn nie będą mieli dostępu do tych danych.
  2. Większość oprogramowania do przeglądania stron internetowych domyślnie akceptuje przechowywanie plików cookies. Użytkownik może w każdej chwili dokonać zmiany tych ustawień z poziomu swojej przeglądarki internetowej.
  3. Wyłączenie plików cookies może mieć wpływ na poprawność działania niektórych funkcji witryny Nastik.
  4. Jeśli masz problemy z używaniem naszej strony lub nie zgadzasz się na personalizację serwisu proponujemy wyłączenie obsługi cookies w opcjach przeglądarki internetowej.

 

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. W przypadku wystąpienia ewentualnych nieporozumień przy realizacji zamówienia strony będę starały się rozstrzygać je w drodze porozumienia.
  2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem, oraz w przypadku braku porozumienia, zastosowanie mają przepisy ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. 2000 nr 22 poz. 271 ze zm.), ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141 poz. 1176 ze zm.), ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93 ze zm.).
  3. Firma Nastik zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu bez podania przyczyn i bez wcześniejszych uprzedzeń z zastrzeżeniem, iż do umów zawartych przed zmianą regulaminu stosuje się wersję regulaminu obowiązującą w chwili złożenia zamówienia przez Klienta.
  4. Ewentualne zmiany regulaminu będą, w sposób powszechnie dostępny i widoczny, publikowane na bieżąco na stronie internetowej sklepu na okres 7 dni. Po zmianie każdy Klient ma obowiązek zapoznania się z nowym regulaminem. Każdorazowo podczas składania zamówienia Klient pytany jest czy akceptuje warunki regulaminu. Akceptacja postanowień regulaminu jest warunkiem koniecznym do ukończenia procesu składania zamówienia. W przypadku braku akceptacji wprowadzonych zmian sklep powinien zostać powiadomiony przez Klienta w celu usunięcia jego konta.
  5. Firma Nastik zastrzega sobie prawo ewentualnych zmian cen towarów, w takim przypadku Kupujący jest informowany o tym, w momencie składania zamówienia.